Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2009 17:56 - забавна страничка във сайта ми
Автор: barponasa Категория: Забавление   
Прочетен: 708 Коментари: 0 Гласове:
0



Здравейте,моля напишете какво ви е мнението за сайта ми тук:

Сега просто копирайте това:

Напишете написахте ли прикизка?

да

не

Измислете си безсмислица!Как звучи?

забавно

тъпо

.,!

Напиши си нещо тук:

А такааа...Написа ли?

да

не

Добрее.Сега:

Напишете ми какво мислите за мен?

Много умноооо...

Ха ха ха!Предполагам,че ти мноооооого забавно нали?

Ама мнооого

разбира се

еее няправо няма на къде по забавноооо




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: barponasa
Категория: Лични дневници
Прочетен: 153553
Постинги: 71
Коментари: 30
Гласове: 44
Архив